Rabu, 6 Mei 2009 - hari ni dah masuk hari ketiga aku training. Penat betul. Setiap hari training, termasuk kena pergi kelas pada hari selasa, rabu dan jumaat. Pasni K-Siswa V pulak tapi tak tahu sama ada aku dapat pergi or not because first priority aku is MASUM and Short Sem. Penat sih training pagi dan petang setiap hari. Dah la aku kecewa sebab title je 'Kapten' tapi ada sekor makhluk allah ini buat gila kuasa. Tau la banyak masuk tournament tapi kasi la chance kat new kapten jalankan tugas. Ni lebih-lebih pulak. aku macam tak da tugas pape pun. Macam shial. Sebab dia team sekarang ni jadi malas nak turun training. Bila la nak dapat main full court. Jap2 fitness situ la fitness sini la. Aku sendiri pun bosan tapi kalau nak fitness je. tau la nanti fit tapi kalau chemistry team tak ada tak guna jugak. Damn tul la ada orang gila kuasa cam dia. Nak memperkotak-katikkan aku pulak. Kapten yang asal dah serah tugas kat aku, so biarlah aku yang handle team. Jangan pandai-pandai buat kepala ko. F(*#@...MySpace