Dirimu sering ku perhatikan,
sejak pertemuan pertama kita,
aku rasa aku hanya bertepuk sebelah tangan,
namun kau nampak kesucian diriku,
lantas kau memberi reaksi seakan setuju,
tanpa ku rasa segan silu dan yakin dalam hati,
aku meluahkan perasaan sebenarku padamu,
ketika itu aku fikirkan kau menolak,
namun sebaliknya riaksimu.

Aku rasa sangat bertuah dan bahagia,
kerana diriku ini kau terima,
sebagai teman hidupmu,
yang kau ingin setia bersamamu,
tanpa kira siang ataupun malam.

Kau telah mengubah hidupku,
Dari seorang yang dahagakan cinta,
pada seseorang yang sangat bahagia,
dan bersyukur pada cintamu itu.

Aku tulis puisi ini khas buatmu,
untuk meluahkan rasa cintaku,
cintaku yang satu dan setia,
cintaku hanya untukmu,
wahai kekasih yang sejati.

Aku tidak pernah rasa menyesal,
kerana memilihmu sebagai kekasihmu,
bahkan perasaan syukur pada Illahi,
kerana menemukan diriku,
pada seorang gadis yang suci,
lagi ikhlas menerima cintaku ini.

Ingatlah kekasihku,
akan ku semaikan segala kasih dan sayang,
cinta dan belaian hanya buatmu,
aku pasti engkau tidak ragui cintaku lagi,
sayangku padamu melebihi segalanya,
CINTAKU HANYA UNTUKMU...Z#####a....