Semester baru akan bermula tak lama lagi iaitu 30 Ogos 2008 bersamaan 2Muharam 1430H.. So, pada sem ni la bermula detik pembelajaran baru, tugas baru sebagai Presiden Kelab Basketball ngan hidup baru.. Aku sekarang dah rinsung macam mana la nak handle kelab basket ni nanti.. Aku nak sangat2 member2 kelab dapat tolong aku dalam melaksanakan program2 aku.. Matlamat untuk kelab kalau boleh aku nak daftarkan nama kelab basket UMP ni under Kementeria Belia & Sukan sebab nanti senang nak mintak panduan dan pertolongan daripada diorang... Pastu, aku nak pastikan bahawa team2 basket termasuk aku, untuk bermain di court baru... Kalau boleh aku nk mintak kelulusan JHEPA untuk tambahkan bumbung kat court baru itu sebab nak mudahkan team practice malam2 di samping mengelakkan terkena hujan dan juga membolehkan keadaan permukaan court tu tak cepat rosak sebab cuaca.. Selain itu jugak, aku kalau boleh nak nama team basket UMP ni biar orang kenal 1 Pahang ar sekurang2nya.. So, dalam masa terdekat ini aku kena adakan 1 meeting dengan MT2 kelab yang lain untuk aku terangkan ape plan tahun ini dan ape perlu buat untuk improvekan nama kelab itu sendiri.. Aku memang berharap sangat budak2 yang aku dah lantik ni dapat beri komitmen 100% dalam buat kerja.. Aku tak nak nanti semua kerja dibuat cincai2...